15 wrz 2009

jedna melodia - głowa między szczeble.



nike zoom skyposite - było foamposite, flightposite a teraz czas na skyposites. Nowe buty dla amare stoudemire'a i co ? i cholera są dobre. nie wiem coś mnie przekonuje choć to trochę jak pluć sobie na palce stóp bo przecież ja nie lubię kosmosów ale zrzućmy to na karb faktu, że choć amare jest zawodnikiem niekompletnym to i tak budzi moja sympatię. jego delikatnie mówiąc niezbyt szeroki reprertuar zagrań jest porównywalny z zachowaniem dziecka, które wkłada głowę między szczebelki balustrady by po chwili z wielkim trudem wrócić do pionu i powiedzieć a nie mówiłem. stoudemire robi zwykle to samo - gra parę manewrów konsekwentnie aż do znudzenia rzadko wyciągając wnioski przez co działa często na siłe - jest trochę bohaterem jednej piosenki. i do tego nie ukrywany zwierzęcy instynkt z jakim atakuje tablice..taaaaaaa to może się podobać. a but jest zacny jak to już bywa ze wszystkimi "posites" w tytule nie ma miejsca na naturalne materiały - ale to właściwa odskocznia od klasyki. ładne to i oczy mnie nie bolą gdy patrzę. nike zoom skyposite pojawią się pod koniec roku. warto czekać

Brak komentarzy: